banner image

“Saya Akan Jumpa Dengan Mak Mertua Saya, Saya Harap Berjalan Dengan Lancar” – Nur Sajat


Seperti biasa setiap kali apa yang dikongsikan oleh Nur Sajat atau lebih dikenali sebagai Sajat pasti akan menjadi tumpuan netizen. Tidak kira dari segi penampilan, perniagaan, kisah cinta, status peribadi dan lain-lain lagi yang sering menjadi tanda tanya netizen sehingga ke hari ini.


Terkini, Nur Sajat memberitahu pengikut di laman sosialnya bahawa dia akan bergerak ke Kelantan yang mana Kelantan adalah negeri asal kepada kekasih hatinya iaitu Coach Yin.

Sajat dikatakan amat teruja sewaktu berada dalam perjalanan untuk bertemu ibu Coach Yin yang disifatkan sebagai ibu mertua.

Dalam satu siaran video melalui Instagram Live, Sajat menjawab pertanyaan pengikutnya:

Takkan nak pakai macam itu untuk berjumpa mak mertua. Mak mertua kita sporting. Betul tak???
Kenyataan Sajat tersebut diiyakan oleh Coach Yin sendiri.

Mari kita saksikan video tersebut…




Walaubagaimanapun, netizen tetap menghentam  dan masih tidak memberi reaksi yang positif mengenai pertemuan itu. Hal ini kerana netizen tetap sangsi dengan status ‘kewanitaan’ Sajat.









Namun, bagaimana reaksi sebenar bakal ibu mertua Sajat menyambut kehadirannya masih tidak dapat dikenalpasti, cuma Sajat ada menyatakan di laman Instagram nya bahawa semua orang Kelantan sporting di hari terakhir mereka berada di negeri tersebut.

Sumber : beautifulnara
“Saya Akan Jumpa Dengan Mak Mertua Saya, Saya Harap Berjalan Dengan Lancar” – Nur Sajat “Saya Akan Jumpa Dengan Mak Mertua Saya, Saya Harap Berjalan Dengan Lancar” – Nur Sajat Reviewed by Unknown on October 20, 2017 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.